Sunday, April 17, 2011

Eestis!





Nädal aega tagasi maandusime, me viis peale kolme fantasilist kuud Taanis, taas kodumaa pinnal. Ausalt öeldes ei oska ma siiani oma emotsioone kokku võtta ja kirjeldada seda kõike. See oli suurepärane osa mu elust ja ma ei vahetaks seda kunagi mitte millegi vastu. Ja, kindlasti mitte ei olnud see 3 kuud puhkust või mitte midagi tegemist nagu osad arvavad.
Lahkumine oma "teisest elust" oli kurb, aga samas see ei olnud hüvastijätt, sest me näeme millalgi jälle. Ma võiksin öelda, et mul oli nii öelda kaks elu üks Eesti oma ja teine Taani oma, mõlemid oma plusside ja miinustega. Ma usun, et millalgi lähen ma tagasi mõneks ajaks, sest koduukse võti on siiani minu käes.

Tagasi tulles kohtasime rongis väga meeldivat töötjat, kes oskas mõned sõnad ja väljendid eesti keeles öelda, sest tal on Eestis sõber- see oli kindlasti kojusõidu üks üllatavamaid ja meeldejäävaimaid hetki.

Oli tore näha lennujaamas ootamatult palju inimesi ja esmaspäeva hommikune üllatus oli ka väga armas. Meie ja teiste jaoks läks see aeg väga kiiresti ja kodus olles ei tundunud ka, et oleksin nii kaua ära olnud. Tagasi tulles olin üllatavalt heas tujus ja täis emotsioone, mida jagada. Nüüd olen enam-vähem harjunud taas Eesti kooliga, aga samas on asju, mida sooviksin muuta. Terve see esimene nädal on olnud väga väsitav - pikad päevad ja palju rohkem lärmi ning tõsised keskendumisraskused. Väsin ära keset koolipäeva ja siis edasi on väga raske tunnis keskenduda, sest keset tundi lähevad mõtted jalutama ning meenuvad seigad "teisest elust". Kohe, kohe on ka Eesti rutiin tagasi ning õnneks ei ole suvi enam kaugel.




Minu klass Taanis!


Igal pool on hea, kus sa end hästi tunned!

No comments:

Post a Comment