Tuesday, February 8, 2011

Minu tänane koolipäev - väga igav. Bioloogias uurisime neuroneid, saksa keeles vaatasime filmi, psühholoogias rääkisime autismist ning keemias tegime katset merevee kohta. Tunni sisust eriti midagi aru ei saanud.

Nädalavahetus oli lõbus. Veetsin aega Kopenhaagenis pere sõprade juures. Enamusaja muljetasid nemad ja kõik oli Taani keeles, aga minu ja Charlotte ööbisime ühes toas, mis andis meile võimaluse palju rohkem rääkida ja lähedasemaks saada. Kui kunagi Kopenhaagenisse satute, otsige üles Agnese's Cupcakes, kus müüakse kõige paremaid muffineid üleüldse. Samuti üritage miimikaga väljendada sõna Veneetsia - võimatu! Pariisiga sain hakkama. Pildid pole parima kvaliteediga.




Reedel hakkab siin talvine koolivaheaeg, millest poole veedan Saksamaal suusatades. Ma ei oska suusatada nii, et ma pole just kõige rohkem elevil, küll aga olen elevil perega aega veetmisest. Ikka veel oskaksin nende kohta ainult parimat öelda. Diil on, et kui mina suusatan, siis isa peab hip-hopi tantsima.




Eile koristasin ka hoolikalt oma toa ära, et Frederiku tulekuks kõik puhas oleks. Tüüp otsustab aga teatada, et tema läheb täna jõusaali ja tuleb homme. Eks ma nüüd istun siin ja ootan, pole temaga üle nädala rääkinud. Kool lõppeb ka alles 15:15, täielik piin.

Hakkasin mõtlema, et enamus pole minu majast vist veel mitte midagi näinud, postitan siis paar pilti sellest ka ning meie koerast Divast ja minust.



























Ma ei tea, kuidas mul õnnestub iga päevaga aina ilusamaks minna. Ausalt.

Hugs,

5 comments:

  1. Kas te lähete suusatama mägedesse? Meie läheme ka suusatama neljapäeval, Nõmmele. Tore, eks. Sa saad siis oma kehalise kasvatuse arvestuse kirja ja ei peagi suvel suusatunde järgi tegema.

    ReplyDelete
  2. Ära unusta, et ilus tüdruk on ikka ilus! Lase enda suusatamisest pilte teha, et oleks Kuusksalule esitamiseks asitõendeid. Kui kaua te vaheaeg kestab?

    ReplyDelete
  3. Kohanime ei mäleta, aga mägedest oli juttu küll. Mõttes oli ka kehalise õpetajale öelda, et käisin neli päeva suusatamas. Vaheaeg kestab 12-20. Põhimõtteliselt nädalane nagu meil.

    ReplyDelete
  4. :)isuäratavad tunduvad küll
    kohviku aadress ja lisainfo siit:

    http://www.agnescupcakes.com/

    ja siit ka:

    http://www.facebook.com/pages/Agnes-Cupcakes/142065492498088?v=info

    ReplyDelete
  5. antud pildilt ei tundu küll, et kuidagi ilusamaks lähed..

    ReplyDelete