Tuesday, February 8, 2011

Oo elu on nii hea! Nii koolis kui kodus. Poisid muutuvad minuga iga päev üha avatumaks. No lähedasem olen muidugi suurema vennaga, aga Sune teeb ka nalja ja laseb juba bokserite väel vabalt ringi. Mu isa nimi on Jens Jensen ja mulle meeldib, kui Sune hüüab teda JJ'ks(päris cool või mis?). Ausaltöeldes ma väga naudin olemist peres, kus ma olen ainuke tüdruk(no ema ka muidugi). Ja tõsi ta on, ega siin majas eriti palju tüdrukuid ei kohta, ainult siis kui mina kellegi siia toon. Suurema venna sõbrad meeldivad mulle väga. Mu lemmikud on Kristian ja Rasmus. Eile käisime Thore'i ja Kristianiga Rasmuse juures reality show Paradise Hotel uut hooaega vaatamas. Ma ei tea kas mulle ainult tundub või siin on poisid kuidagi viisakamad tüdrukute vastu. Nad muidugi viskavad nalja su üle(ja muidugi ka sinuga koos) ja vahel teevad nö trikke, aga ikkagi tundub, et nad respekteerivad tüdrukuid rohkem.

Ma ei tea kas seda on nüüd sobilik rääkida, aga ma siiski teen seda. Ühel koolihommikul, olgu siis mainitud, et mul oli väga kiire, läksin riideid vahetama vannituppa ja sealt väljudes olin pannud omale kantud alukad jaki taskusse. Vaatasin, et kell juba palju ja ega siis midagi tuleb kähku end korda teha, võtta lõuna kaasa ja minek. Esimese tunni alguses aga mõtlen, et issand miks mu tasku nii paks välja näeb(???) ja korraga jõuab minuni, et ma olin omale mustad alukad taskusse jätnud. Üritasin siis rahu säilitada. Ja võite arvata, et mul oli tunnis keskendumisega päris suuri raskusi, kuna ma kartsin, et iga hetk võivad trussikud mu taskust välja vupsata. Aga juba peale esimest tundi, suundusin vetsu, et trussikud oma koti taskusse pakkida. Nii et lõpp hea, kõik hea :)

Ma lihtsalt pean näitama teile õudukat, mis meil vannitoas toimub.


See sõber on meil olnud umbes kaks nädalat vannitoa laes. Algul seisis ta liikumatult, aga nüüd ta otsustas terve lae vist võrguga katta.














Ja saage tuttavaks, see on selle suurema sõber arvatavasti, aga tema on tubli ja ei liiguta. :)













Aga ei, see pole veel kõik. Täna avastasin vannitoast juba kolmanda.

Jaah, pean tunnistama, et olen veidi rooste läinud, kuna pole ammu kirjutanud, aga küll läheb jälle paremaks.

Niikauaks siis hej hej!

11 comments:

  1. lisa palun ilusamaid pilte:D:D kui jube, et sellised koduloomad sulle sattunud on:O

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Jaa ilusamad pildid tulevad varsti :D Meil on aken vannitoas ja eks nad sealtkaudu tulevad, kui see lahti on :D

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHA, sa oled päris osav :D:D

    Marin

    ReplyDelete
  6. Miks mul on tunne, et see pole Mariliisi stiil?

    ReplyDelete
  7. Õpetaja Annely: Alumise korruse vannitoas on aken ja see on lahti ning välisuks ja vannituba on lähestikku. Sealt nad arvatavasti tulevad :)

    ReplyDelete
  8. Mariliis ei ütle kunagi õpetaja Raudseppale "Annely".

    ReplyDelete
  9. Hahahaha, Mürks laseb emal sissekandeid teha...

    ReplyDelete
  10. issand oih!! andke andeks :D ma ka praegu vaatasin, et olin eesnime kirjutanud. Ei mõelnud midagi halba, olen päris kindel, et tahtsin õp Raudsepp kirjutada.

    ReplyDelete