Saturday, February 19, 2011

Randers Regnskov

Käisime kolmapäeval perega vihmametsas(Randers Regnskov). Koht ise on väga fantastiline. Seal on erinevad kuplikesed, kus on selle piirkonna loomad. Lõuna-Ameerika majake koos oma vabade ahvide ja lindudega oli minu isiklik lemmik. Omamoodi kogemus on ka "ussimaja", kus enamus madusi on vabad, aga ei tasu karta, nad ei hammusta (ma vähemalt loodan nii). Nad on üldjuhul lehtede vahel peidus ja magavad. Mõned suured ja ohtilkud maod olid siiski puuri pistetud ning neid söödeti jäneste ja hiirtega, mis tundusid üpriski värsked olevat( seal on üleval ajad, millal kedagi kuskil toidetakse ning seda on võimalik vaadata).

Annan väikse ülevaate piltides.



Mina ja mu õde.


Väike krokodilli beebi, keda õnnestus paitada.

Õde,ema ja mina.







4 comments: