Thursday, March 3, 2011


Oleks ka aeg siia eesti keeles kirjutada.

Ausalt öeldes, pole mul õrna aimugi, millest kirjutada. Ideed pistavad mu eest plehku.

Ma olen siinse eluga täiesti kohanenud ja nagu heade asjadega ikka, paistab juba lõpp teiselt poolt tulevat. Just siis kui kõik läheb ülesmäge. Jama.

Minu koolitee kestab keskeltläbi 25 minutit ühte otsa ja muidugimõista sama kaua tagasi. Et neid 50 minutit, mis mu elust võib maha kriipsutada ja sildistada 'bussis loksumine', natukene põnevamaks teha, hakkasin mõtetes erinevatele aladele nimesid panema.

Täna jõudsin niikaugele, et soine ala teisel pool suurt tehisjärve on Suur- Sõjamäe, sest seal asub prügila või midagi sarnast ja seal pesitsevad faasanid ja muud suured linnud. Niiet olen poole kohaga ornitoloog ja tegelen looduse jälgimisega bussiaknast.

Minu kodukoht on midagi Kakumäe sarnast v.a mere lähedus ei ole hinna sees.

Küsige midagi, ma ei oska enam eriti millegist kirjutada.


Parim asi, mida ma siin seni proovinud olen.


Öine fotojaht

3 comments:

  1. mulle meeldib see, et sa alati palju pilte kaa lisad:)
    pane mõned pildid ja kirjuta alla näiteks paari lausega neist lähemalt vms. :) minu arvamus:D

    ReplyDelete
  2. See nimede panemine on küll päris huvitav mõte. Kas mingid Taani-pärased nimed veel ei kummita? Kui tihti sa eesti keeles suhelda saad? Olen tähele pannud, et te kõik kirjutate ootamatult vigaselt (see ei tähenda muidugi, et kõik saate kehva eesti keele kursusehinde, seda me veel vaatame). See on minu jaoks lihtsalt harjumatu. Kas oled kuidagi ka kirjandusega kokku puutunud?

    ReplyDelete
  3. Tänks Merit. Ma olen veits laisk siinse piltide laadimisnupuga, puha tüütus. Muidu lisaks rohkem kui kõik käiks kiiremini :D


    Taani nimesid peas ei kumise. Eesti keeles räägin harva, niiet juba puterdan, sest mõtted jooksevad kokku. Ma püüan rohkem taani keelt rääkida ja nimetusi/sõnu meelde jätta, peas on puha pudru ja kapsad.

    Ma loen kogu aeg, aga ainult inglise keeles.

    ReplyDelete