Tuesday, January 25, 2011


Hei hei, tutvuge minu tunniplaaniga see nädal. See on siis nende idee E-koolist ning pean ütlema, et asi on päris keeruliseks aetud. Alustades sellest, et iga nädal on uus tunniplaan, lõpetades sellega, et iga kord toimub tund erinevas klassis.

Minu ja mõne teise inimese kirjutamine siia on muutunud aina harvemaks, sest me ei leia mõtet oma aja raiskamisel, kui enamus inimesi see tegelikult ei huvita ja kõik soovivad lugeda ainult Taneli postitusi. Ärge saage minust valesti aru, need on väga väga head ning ei ma pole kade, ma lihtsalt ei soovi oma aega raisata.

Hetkel on mul kõige parem meel selle üle, et olen leidnud endale päris mitu inimest, keda võin nimetada oma sõbraks. Pole sellist ebamugavat vaikust ja mõttepausi, et nuputada, mis teemasi arutada võiks, vaid tunnen end mugavalt ning omaksvõetult.

Pean mainima, et bussidest pole siiamaani aru saanud, ükskord avaneb uks ühest kohast, teinekord teisest, aga kui lõpppeatuses bussist väljun ütlen juhile nägemist ja nemad vastavad alati samaga. Ükskord sain isegi: ,,You're beautiful,'' komplimendi osaliseks. Viisakust on siin üldse väga palju. Täiesti normaalne on tänavapeal juhiseid küsida või bussi kohta infot või muud sellist ja inimesed on kogu aeg viisakad, rõõmsad ja sõbralikud. Väga vahva.

Peatselt kohtumiseni,

20 comments:

  1. Tere, Helen, lõpuks ometi! Mina jälle käin siin lehel mitu korda päevas ja olen kurb, et nii vähe lugeda on. Ma mõtlesin, et te Taneliga olete mu päris ära unustanud, kirjutate ainult inglise keeles. Ole nii kena ja raiska mõnikord veel oma aega minusuguste võhikute jaoks. Taneli tekstidest ei tea ma midagi, aga Sinu oma meeldis mulle küll. Kas selline koolis toimuv virr-varr väsitav ei ole? Suudad Sa ikka voolus püsida? Kas meie süsteem on siis lihtsam (ma ei mõtle õppeainete sisu, seda sa nagunii ilmselt täpselt ei tea)? Kas saad oma energiat ometi kord maksimaalselt rakendada?

    ReplyDelete
  2. Üritan rohkem kirjutama hakata, lihtsalt motivatsioon puudub.
    Minumeelest on pidev tunniplaani ja klassidemuutus väga väsitav, ma ei näe sellel mõtet, ütleksin, et meie süsteem on kindlasti lihtsam ja parem ning õpilastele ja ka õpetajatele mugavam, kui nii öelda koduklass olemas on.
    Energia kulub siin kiirelt küll, et ütleks aga, et maksimaalselt. ;D

    ReplyDelete
  3. Tere, Helen. Mulle on ka sinu sissekanded vajalikud. Pealekauba see on meie aruandele väga kasulik. Me kõik loeme sinu postitusi sama palju, kui Taneli omi. Ma tean, et su pärissõbrad suhtevad sinuga MSNi kaudu, mina ei viitsi selle peale aega raisata, aga blogi loen hea meelega ning sattun paanikasse, kui pole mõne osalise sissekandeid pikalt olnud. Mul on hea meel näha teie uut sõnavara ja uusi väljendeid. And last but not least, ma ju panen teile hindeid. Kui sa pole veel märganud, siis vaata e-kooli. Kui sul on piisavalt sissekandeid, siis saad sama rea peale, kus on teistel kontrolltöö hinne ka hinde. Klaar?
    Ma usun, et sul läheb see "mõttetuse" tuju üle ja sa jätkad oma mulejete avaldamist. Muidu see kõlas umbes nii, et kõik õpilased kiidavad Mall Koppeli tunde ja mul pole mõtet üldse midagi oma õpilaste õpetada, sest Mall meeldib neile rohkem.

    ReplyDelete
  4. Tegelikult ma kommenteerin ise oma postitusi.

    ReplyDelete
  5. See polnud üldse negatiivselt sulle suunatud. :)

    ReplyDelete
  6. Tanel, seda ma arvasingi. Kes see ikka viitsiks nii pikka teksti lugeda? :)

    ReplyDelete
  7. Ma loen neid vabal ajal ja naeran üksi.

    ReplyDelete
  8. mina loen kaa.. teie kõigi omasid..
    aga vat nüüd te ei teagi, kas ma olen tanel või ei ;)

    ReplyDelete
  9. Meriti nimi tagurpidi algab t-tähega nagu Tanel. Järelikult sa oledki mina.

    ReplyDelete
  10. Päris kaval varjunimi muidugi :D

    ReplyDelete
  11. Tanel, Sinule on nüüd küll karm käsk kirjutada ka eesti keeles sama pikk ja hea jutt, nagu siin inglise keeles väidetavalt on. Ma luban, et kommenteerin siis kogu klassi eest (vähemalt 22 x). Muidugi on nimi Annely nimega Tanel veel kõige sarnasem, õieti polegi vahet, mõni häälik on lihtsalt jälgede segamiseks rohkem/vähem.

    ReplyDelete
  12. Tanel räägib end koguaeg sisse..
    ma muudan oma nime ära, et keegi enam aru ei saaks..

    ReplyDelete
  13. hahaha, kirjutasin kommentaari ära ja selleks sõnaks, mida peab panema, tuli tanen:D almost like tanel:D

    ReplyDelete
  14. Just a tiny thing to mention. I guess you get by far more comments than Tanel, but they are not posted to this blog. We have to blame your friends in this, who say that they won't write comments to your entries. And all this resulted in this long discussion, which I find is good. At least now we see who are interested in you and your comments.

    ReplyDelete
  15. Jah õpetaja Raudsepp kommenteerige oma klassi eest ja ehk kommenteerite äkki meie klassi eest ka Taneli postitusi? :D:D

    ReplyDelete
  16. Ma räägin liiga palju iseendaga, eksole Tanel?

    ReplyDelete
  17. Jah, Tanel, ma räägin liiga palju iseendaga.

    ReplyDelete
  18. Hey, it's not funny anymore...

    Peace and friendship!

    ReplyDelete
  19. Kuulge, ega see siin mingi hipikommuun ole. :D

    ReplyDelete