Tuesday, January 11, 2011

Tere tere,

Eks teen ka siis selle kodukeelse postituse ära.

Kõigepealt pean ütlema, et üks väide eelmises postituses jäi mind kohe vägagi palju häirima. Mina käin kodus pidžaama väel ringi (nad julgustasid seda ise juba esimesel õhtul) ja nemad käivad ka - kas olen siis metslane?

Olen juba öelnud, et pere on super, aga nad on tõesti juba nagu oma pere. Olen kõikide liikmetega vabalt rääkinud, väikese vennaga(13) küll mitte nii palju, kuid ema, isa ja õega olen veetnud rääkides tunde. Tunnen end täiesti pere liikmena. Võtme andsid nad minule kohe kui laupäeval majja jõudsin, kinnitamaks, et asi on nüüd ametlik.

Eile veetsime aega kogu projekti inimestega, mis oli tore, sest peale enda pere tahaks paremini ka teiste majutajaid tundma õppida, et saaksime kõik omavahel sõbrad olla. Ma ei pidanud pettuma, nad on väga avatud ja jutukad.

Valmistun ärevalt homseks. Mu õde ütleb kogu aeg, et kõik on korras ja ma ei peaks närvis olema. Aga ma ei tea oma uuest klassist veel ühtegi inimest ning ei kujuta ette mida need tunnid endast ette kujutama hakkavad. Hirm on sees ja ma ootan väga, et esimesed paar nädalat oleks läbi ja oleksin juba kõigega harjunud.

Kui küsimusi on, siis kommentaaridesse julgelt.

Peatselt kirjutamiseni,

6 comments:

  1. minuarust on väga naljakas, et nad teile kõigile kohe võtmed annavad. =D

    ReplyDelete
  2. Mina käin kaaaaa pidžaamas ringi!!! :)

    ReplyDelete
  3. Helen, kas Sa seal tantsuga ka saad edasi tegeleda?

    ReplyDelete
  4. Taani ühiskond on turvalisem ja neil pole eelarvamusi, sellepärast nad suhtuvadki teisse nagu oma lastesse ja jagavad kohe võtmeid. Hoian pöialt, et homme koolis hästi läheks. Esimene mulje on väga tähtis, kuigi ta võib hiljem muutuda.

    ReplyDelete
  5. Käi aga pidžides edasi ringi, no prob.

    Metslasena käitumise all ei pidanud silmas sind nii väga häirinud uneriideid, vaid lihtsalt sellist käitumist, mis probleeme tekitaks.

    ReplyDelete
  6. Selge pilt. ;D

    Minumeelest on ka see võtme andmine väga normaalne. :)

    Kahjuks vist tantsuga tegeleda ei saa, sest siin on trennid väga kallid, aga me veel uurime. :)

    ReplyDelete