Monday, January 10, 2011

Vaimustuses

Otsustasin siis nüüd eesti keeles kirjutada, et õpetaja Raudsepp ka lugeda mõistaks. Hih, okei väike nali. :D Tegelikult on mul väga hea tuju, kuigi kell on kohe kaks öösel ja ma olen väga väsinud. Vaatasime just perega mitu tundi üleval korrusel telekat, jõime kohvi, jutustasime ja mängisime lauamängu. Kohanenud olen kiiresti, sest pere on ülimalt soe ja hoolitsev. Kõik võetakse kähku omaks, mis oli mu jaoks väga üllatav. Reegleid meie majas ei ole, eeldatakse, et kõik käituvad normaalselt(väga mõistlik!). Minu jaoks tehti eraldi võti ja öeldi, et ma võin pidusid korraldada. Vanemad on väga jutukad, oleme arutanud juba igasuguseid teemasid alustades autojuhilubadest lõpetades usuga. Isale meeldib väga nalja teha. Risskov pole ainult koha nimi, kus me asume, vaid ka psühaatria haigla on selle nimega. Nii et siin pole eriti soovitatav öelda, et sa oled Risskovist, sel juhul arvatakse, et sa oled peast soe. Isa ütles, et ta loodab, et ma ei lõpeta oma kolmandat kuud Taanis seal :D Vaevalt. Noorema vennaga(15) pole saanud veel eriti suhelda, aga on olnud paar naljakat seika. Läksin eile üles elutuppa ja Sune lamas diivanil, bokserite väel. Istusin siis maha ja natukese aja pärast vaatasin selja taha, Sune sikutab teksapüse jalga ja naeratab mulle kohmetult :D(väga nunnu). Täna, kui õhtust sõime ja ema küsis, et kes tahab jäätist vastas Thore(vanem vend, 19), et kui see on šokolaadijäätis, siis tema ei söö. Ma küsisin siis miks? Sune vastas, et Thore on rassist :D Üldiselt olen ma sattunud õigesse perre, poisid on sama laisad kui mina. Ma võib-olla kasin enda tagant rohkem, aga ma arvan, et mu ema ei märkaks erinevust, kui näeks nende tubasid - kõik kohad on riideid täis ja erilist korda pole. Aga meil on nädalas üks päev poistega, kus me valmistame ise õhtusöögi. Selleks on siis kolmapäev. Niiet ootan huviga mis sealt tuleb, Thore ütles, et ei tema ega Sune pole erilised kokad(aga ma kahtlustan, et ta alahindas nende võimeid) ja ega minagi eriti palju aega köögis veeda. Söögid on meil muidu väga maitsvad, aga nad söövad õhtusöögi kõrvale kartulikrõpse, mis oli algul veidi imelik ja esimesel päeval küsiti minult, kas ma soovin toidu kõrvale veini. Suhtlemine käib meil inglise keeles, aga nad on teadlikud sellest, et mul oleks vaja taani keelt ka õppida, niiet nüüd nad edaspidi üritavad mind õpetada. Sain teada, et ma käin 2b klassis, see pidi olema muusikaklass. Heleni host teadis nii palju rääkida sellest klassist, et nad on teistsugused(ta mõtles siis ehk loovad), aga siirad ja armsad. Ei kõla just eriti minulikult, aga ei, miks mitte. Ma loodan parimat ja eks siis annan ka teada, kuidas klass on. :) Aga siinkohal ma lõpetaks ja läheks nüüd magama oma hea tujuga. Head ööd!

3 comments:

  1. hahahaha, rassist, see oli suht nice joke

    ReplyDelete
  2. We read your entry with both 11- graders and enjoyed it very much. You can become a writer in the future. Keep describing your daily routine.

    ReplyDelete