Sunday, January 23, 2011

Tore nädalavahetus

Vahelduse mõttes kirjutan ka eesti keeles ja et õpetaja Raudseppal hea meel oleks. Kui ma veel oskan normaalselt eesti keeles kirjutada.

Väikestest pisiasjadest suurt numbrit tegemata on pilt järgmine: nädalavahetus oli väga lõbus ja perekondlik. Kuigi kahjuks ei saanud Bjørg fun'ist eriti osa võtta, sest tema aeg möödus kodus tõbisena magades. Haige olla on kasulik ainult koolipäevadel, tegemist täis puhkepäevadel on see maailma suurim ülekohus.

Laupäeval sõitsime perega linna, kus külastasime kunstinäitust, kolasime niisama ringi ja nad näitasid nagu kord ja kohus, et kus ikka mingi mälestuspaik/hoone asub ja mis selle nii eriliseks teeb. Muusikakool asub endises sõjaväekoolis ja kunstiülikool, mille ma veebruaris avatud uste päeval külastan, on ka kuidagi militaristikaga seotud. Tore kokkusattumus. :D

Kohvitasime mõnusalt ja rääkisime igasugu teemadel. Näiteks tulid mulle meelde kaks kõigile Tallinna bussiliiklusega lähemalt tuttavatele inimestele kalliks saanud liimimees ja Jaša. Rääkisin perele nendest lähemalt, et Eestist ikka see õige mulje jääks.

Ärge nüüd sõna-sõnalt võtke, tegelikult lisasin ka, et nad on vaid kaks eredamat eksemplaari.

Õhtul kokkasime isaga indiapärast kookosepuruga kartuli-porgandi rooga, mis viis keele alla. Taimetoitlusega on siin peres kõik igatepidi okei ning pasteeti sööma ming keegi ei sunni.

Pühapäeval oli nii kena ilm, et lollus puha oleks olnud kodus passida. (Kui Helen seda loeb ja jälle liiga isiklikult võtab, siis kui ta seda tegigi, siis see on ka tore. Ma tean, et sulle meeldib sõnade kallal norida, Helen :D) Flemming tegi rattad korda ja nii me ligikaudu 26 kilomeetrit maha väntasimegi.

Väga ilus maastik avanes pilgule, kui suutsime teepealsest jääst üle manööverdada ja künka tippu jõuda. Põld, põld, maja, tuulegeneraator, veel rohkem põlde, talumaja, tuulegeneraator, hobune, päike otse silma. Ojaa, hobuseid pole ma enne tänast nii palju korraga näinud (v.a Discovery Channel'i loodusfilmid).




Ahjaa, reedel oli koolis pidu, lugege Kätlini postitust. Vana pilt, aga ma olen kindel, et keegi ikka tantsis laua peal. Kuidas siis veel?

3 comments:

  1. Ha ha, laugh out loud at my reference. :D Aga ei võtnud isiklikult, mina käisin laupäeval kinos ja linnapeal. :D

    ReplyDelete
  2. Aa pühapäeval. :D oih, aga pühapäeval käisin ma ühe sõbra ja koeraga jalutamas, ilm oli tõesti hea. :)

    ReplyDelete
  3. Aitäh, Zlata! Nii hea on teada, et keegi kuskil kaugel ikka hoolib! Selles on Sul küll õigus, et kui ei teaks, et Sina selle teksti kirjutasid, ei usukski. Tule ruttu koju, muidu unustad eesti keele üldse ära! See oli nali. Tore, et kõik on korras. Meil võib jalgrattamatkadest ainult unistada, lund sajab aina juurde. Ole sama tubli edasi!

    ReplyDelete