Tuesday, January 11, 2011

Olen elus

Tere! On ka aeg siia midagi kirjutada, tõestamaks seda, et ma elus ja terve olen.

Olen pigem ülimalt rahul sellega, kuhu ma sattusin. Perega suhtlen vabalt. Majareegleid kui selliseid pole (sellegipoolest ei käitu ma siin nagu metslane ja pidžaamaväel majas ringi ei lase).

Saan Björgiga väga hästi läbi, ainult Hildet näen vähe, sest talle meeldib oma toas viibida.

Homme on see "päris" koolipäev ning olen natuke elevil selle ootuses. Jään ju päris üksi uute inimeste keskele ja pean kooliasjadega hakkama saama. Aga pole hullu, see mind rajalt maha ei võta. :)

Mu pea genereerib non-stop igasugu mõtteid, mida võiks teha ja kuhu minna. Eile näiteks käisime Björgi sõbranna pool, sest nad on nõuks võtnud korraldada teineteise pool teematilisi õhtusööke. Kõht mõnusalt täis, saab lõbusalt aega veeta tsättides ja naerdes. Sellest juba puudust ei tule.

Taani keele suursaavutuseks on seni olnud iseseisvalt kakao tellimine Mäkkist. Aga järgmine samm on juba tehtud: taani- inglise sõnaraamat on laua peal! :D

Laiskadele, kes neid ridu ei viitsinud lugeda, natuke pildimaterjali :) (PS! Ei mõista kedagi hukka, ma ise olen vahel selline)


Kõik teed viivad Mäkki :)


Kes arvab teema ära?

2 comments:

  1. Pidid illustreerivad teie käitumist kõige paremini. Tore on vaadata, et kõik on OK.

    ReplyDelete
  2. Tuju läke sellest tekstist ja piltidest heaks!

    ReplyDelete